ARGAZKI ETA BIDEOAK

Klikatu irudian eta egindako ekintzen argazki eta bideoak ikusteko aukera izango duzu!

IKASTURTE HASIERA 22-23

Kaixooo!

Prest gaude  2022-2023  ikasturteari hasiera emateko. Irailaren 8an hasiko gara.

Hilaren 8tik 15era arte klaseak goizez izango dira ( 9:00etatik-13:00ak arte).

Lehenengo mailan hasiko diren ikasleei Haur Hezkuntzako eraikinean egingo zaie harrera eta ondoren irakasleek bideratuko dituzte Lehen Hezkuntzako eraikinera.

Bi urteko ikasleen kasuan irailak 12a izango da lehen eskola eguna eta irailean zehar egokitzapen prozesua egingo dute.

GOIZEZ GAUDEN BITARTEAN KONTUAN HARTZEKOAK:

Garraioa eta oinezbusa

Egun horietan bueltako eguerdiko autobusak eta oinezbusa ordu erdi beranduago iritsiko dira geltokietara (irteera ordua 13:00etan dela kontuan izanik).

Hezkuntza Departamentutik jaso dugun informazioaren arabera Lehen Hezkuntzako ikasleek autobusean musukoa erabili beharko dute.

Harrera zerbitzua

Harrera zerbitzuak soilik goizeko txanda eskainiko du: 07:30 - 09:00

Jangela

Zerbitzua hilaren 8an hasiko da.

Jangelan gelditzen diren ikasleen bila 14:00ak eta 14:30ak bitartean pasa beharko duzue Haur Hezkuntzako patiotik.

Zona de los archivos adjuntos

HAZI GAITEZEN ELKARREKIN SAN MARTIN AGIRRE HERRI ESKOLAN

LHko KANPO ESPAZIOA

TXIKIEN PATIOA

PSIKOMOTRIZITATEA

BERGARAKO AUZOAK UMEEN BEGIETATIK

Euskararen Eguna eta Urdinen urtebetetzea

BERDINTASUNA, GIZARTEAREN OSASUNA!

GAZTAINERRE 21-22

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAZ HARRO

Eskola komunitatea osatzen dugun irakasle, ikasle, familia, eta langile ez irakasleak,
EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAZ HARRO plataformari gure atxikimendua erakutsi nahi izan diogu.
Gora Euskal Eskola Publikoa!

EUSKAL ASTEA 20-21

ESKOLA JASANGARRIA, ZIURTAGIRIA

Aste honetan zehar jasoko dugu  ESKOLA JASANGARRIA ziurtagiria. Hemen duzue zuzeneko ekitaldia ordezkatzen duen bideoa

JORNADA CONTINUA

El jueves, 10 de junio, comenzaremos con el horario continuo, que será de 9:00 a 13:00.
A los/as alumnos/as que se queden en el comedor tendréis que pasar a recogerlos por el patio de educación Infantil para las 14:30.
Los usuarios del BUS como del OINEZBUS llegaran media hora más tarde a sus paradas correspondientes.
Solo habrá servicio de ZAINTZA por la mañana.

ATERPEAREN MARGOKETA

liburuaren eguna 2021

BIZIPOZEKO ELKARTE BATZUK ESKOLAN

MARTXOAK 8, EMAKUMEEN EGUNA 2021

IÑAUTERIAK 2021

KLIKATU ARGAZKIAN ETA EZAGUTU GAITZAZU!

Euskal Astea 5. eguna: urdinen agurra

ESKOLA MOZORROTURIK. NOR DA NOR?

NUESTRO ABRAZO MÁS CALUROSO EN ESTE MOMENTO DE CONFINAMIENTO

EGUTEGIA 2022-23 IKASTURTEA

DEPORTE ESCOLAR 2022-23

• HORARIOS Y GRUPOS DE ESKOLA KIROLA para el curso 22-23
  • Comenzará el 3 de octubre y durante estos dias se colocará la información de horarios y grupos en el corcho del porche.
  •
  • Para cualquier duda podeis escribir al responsable de eskola kirola al siguiente correo electronico:
  • eskolakirola@sanmartinagirre.eus

JANGELAKO MENUAK

Sugerencias

¡Haz clic aquí y mándanos tus dudas o sugerencias!