ARGAZKI ETA BIDEOAK

Klikatu irudian eta egindako ekintzen argazki eta bideoak ikusteko aukera izango duzu!

IKASTURTE HASIERA 2021-22

Kaixoooo!

Udako oporrak amaitzear daude eta kurtso berria ate joka dugu.

Ikasleek irailaren 8an hasiko dute ikasturtea, goizeko ordutegiaz, 9:00-13:00, irailaren 14 arte.

Lehen Hezkuntzako 1.go mailara datozen ikasleak 1.go egunean Haur Hezkuntzako eraikinera joan behar dute eta bertatik ekarriko dituzte irakasleek Lehen hezkuntzako Eraikinera.

Haur Hezkuntzako 2 urteko gelan hasten diren ikasleek, irailaren 9an hasiko dituzte eskolak.

Hemen egutegia

Laster arte!

EUSKAL ASTEA 20-21

ESKOLA JASANGARRIA, ZIURTAGIRIA

Aste honetan zehar jasoko dugu  ESKOLA JASANGARRIA ziurtagiria. Hemen duzue zuzeneko ekitaldia ordezkatzen duen bideoa

JARDUNALDI JARRAIA

JARDUNALDI JARRAIA!
Ohar honen bitartez jakinarazi nahi dizuegu ostegun hontan, ekainaren 10ean, goizeko jardunaldiarekin hasiko garela. Ordutegia 9:00etatik 13:00ak arte izango da.
Gogoratu autobusak eta Oinezbusa ordu erdi beranduago iritsiko direla geltokietara.
Jangelan gelditzen diren ikasleen bila 14:30etan pasa beharko duzue Haur Hezkuntzako patiotik.
Zaintza zerbitzua bakarrik goizeko txandan eskeiniko da.

ATERPEAREN MARGOKETA

liburuaren eguna 2021

BIZIPOZEKO ELKARTE BATZUK ESKOLAN

MARTXOAK 8, EMAKUMEEN EGUNA 2021

IÑAUTERIAK 2021

KLIKATU ARGAZKIAN ETA EZAGUTU GAITZAZU!

Euskal Astea 5. eguna: urdinen agurra

HERRI KIROLAK

2. EGUNA: EUSKAL DANTZAK

EUSKAL ASTEA 2020

Urtero ospatu izan dugu ikasturteko azken astean Euskal Astea eskolan. Aurtengoan ere ez dugu hutsik egingo eta etxeetatik bada ere, ospatuko dugu. Hemen aste guztiko egitaraua. Animatu eta parte hartu proposatzen ditugun ekintzetan.

Todos los años hemos celebrado EUSKAL ASTEA en la última semana del curso. Este año, queremos seguir celebrándolo, aunque de forma diferente desde casa. Os animamos a participar en las diferentes actividades que proponemos. Aquí tenéis el programa de la semana. ¡Ánimo!

ESKOLA MOZORROTURIK. NOR DA NOR?

KONFINAMENDU GARAI HONETAN GURE BESARKADARIK BEROENA!

KLASEAK BERTAN BEHERA

Egutegia 2019/20

Euskal Eskola Publikoaren jaia 2020 LABASTIDA

Uxue Larrañaga jaietako zapi lehiaketan irabazle

Pentekosteak datoz!! Jaiak bertan ditugu eta Jardunek antolatutako zapi lehiaketan, gure eskolako 2.mailako Uxue Larrañaga izan da 1.saria eskuratu duena hurrengo esaldiarekin:

'' HITZ ETA PITZ GU EUSKARAZ GABITZ ''

ZORIONAK UXUE!!

Esamoldeen lehiaketa

ESAMOLDEEN LEHIAKETA

Baditugu Guraso Berritsu taldeak antolatutako lehiaketaren irabazleak!! Asko izan dira parte hartu duten taldeak, eta guztien artean, hemen agertzen diren bi sketchak dira ondoen baloratuak izan direnak. Zorionak 4 eta 6.mailako bi talde hauei eta eskerrik asko denoi parte hartzeagatik!

Mundialak zarete!

BEKAK 2021-22

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako 2021-22 ikasturteko deialdia zabalik dago. Informazio gehiago Hezkuntzako webgunean.

EPEA: uztailaren 24tik irailaren 30era eskolan edo online.

Beka eta diru-laguntzen zenbatekoak eta motak, eta ekonomia-baldintzak ikusteko klikatu hemen.

ESKOLA KIROLA

OHARRA

2021-2022 IKASTURTEKO ESKOLA KIROLA

Kirol zerbitzutik ondorengo informazioa jaso dugu:

Datorren ikasturteko eskola kirolerako izen emateak irailean hasiko dira egiten. Maila bakoitzeko entrenamendu egunak berdinak izaten jarraituko dute, hau da:

• L.H 1. mailakoek, astelehen eta asteazkenetan.
  • L.H 2. 3. eta 4. mailakoek, astearte eta ostegunetan.
  • L.H 5. eta 6. mailakoek asteazken eta ostiraletan.

Ordutegiak, aldiz, osasun egoeraren arabera zehaztuko dira.

EGUTEGIA 2021-22 IKASTURTEA

JANGELAKO MENUAK

Iradokizunak

Zalantzarik edo ekarpenik baduzu, egin klik hemen!