ARGAZKI ETA BIDEOAK

Klikatu irudian eta egindako ekintzen argazki eta bideoak ikusteko aukera izango duzu!

IKASTURTE HASIERA 2021-22

Kaixoooo!

Udako oporrak amaitzear daude eta kurtso berria ate joka dugu.

Ikasleek irailaren 8an hasiko dute ikasturtea, goizeko ordutegiaz, 9:00-13:00, irailaren 14 arte.

Lehen Hezkuntzako 1.go mailara datozen ikasleak 1.go egunean Haur Hezkuntzako eraikinera joan behar dute eta bertatik ekarriko dituzte irakasleek Lehen hezkuntzako Eraikinera.

Haur Hezkuntzako 2 urteko gelan hasten diren ikasleek, irailaren 9an hasiko dituzte eskolak.

Hemen egutegia

Laster arte!

EUSKAL ASTEA 20-21

ESKOLA JASANGARRIA, ZIURTAGIRIA

Aste honetan zehar jasoko dugu  ESKOLA JASANGARRIA ziurtagiria. Hemen duzue zuzeneko ekitaldia ordezkatzen duen bideoa

JARDUNALDI JARRAIA

JARDUNALDI JARRAIA!
Ohar honen bitartez jakinarazi nahi dizuegu ostegun hontan, ekainaren 10ean, goizeko jardunaldiarekin hasiko garela. Ordutegia 9:00etatik 13:00ak arte izango da.
Gogoratu autobusak eta Oinezbusa ordu erdi beranduago iritsiko direla geltokietara.
Jangelan gelditzen diren ikasleen bila 14:30etan pasa beharko duzue Haur Hezkuntzako patiotik.
Zaintza zerbitzua bakarrik goizeko txandan eskeiniko da.

ATERPEAREN MARGOKETA

liburuaren eguna 2021

BIZIPOZEKO ELKARTE BATZUK ESKOLAN

MARTXOAK 8, EMAKUMEEN EGUNA 2021

IÑAUTERIAK 2021

KLIKATU ARGAZKIAN ETA EZAGUTU GAITZAZU!

Euskal Astea 5. eguna: urdinen agurra

HERRI KIROLAK

2. EGUNA: EUSKAL DANTZAK

EUSKAL ASTEA 2020

Urtero ospatu izan dugu ikasturteko azken astean Euskal Astea eskolan. Aurtengoan ere ez dugu hutsik egingo eta etxeetatik bada ere, ospatuko dugu. Hemen aste guztiko egitaraua. Animatu eta parte hartu proposatzen ditugun ekintzetan.

Todos los años hemos celebrado EUSKAL ASTEA en la última semana del curso. Este año, queremos seguir celebrándolo, aunque de forma diferente desde casa. Os animamos a participar en las diferentes actividades que proponemos. Aquí tenéis el programa de la semana. ¡Ánimo!

ESKOLA MOZORROTURIK. NOR DA NOR?

KONFINAMENDU GARAI HONETAN GURE BESARKADARIK BEROENA!

ESKOLA KIROLA

OHARRA

2021-2022 IKASTURTEKO ESKOLA KIROLA

Kirol zerbitzutik ondorengo informazioa jaso dugu taldeei eta ordutegiei dagokienez.

• L.H 1. maila A eta B, ASTELEHEN- ASTEAZKEN 16:30- 17:15   SAN MARTIN AGIRRE
  • L.H 2. A ASTEARTE- OSTEGUN16:30-17:15   SAN MARTIN AGIRRE
  • L.H 2. B  ASTEARTE- OSTEGUN 17:20-18:05 SAN MARTIN AGIRRE
  • L.H 3. A eta B ASTEARTE- OSTEGUN  16:35-17:25 MARTINEZ DE IRALA
  • L.H 4. A eta B  ASTEARTE- OSTEGUN  17:30-18:20 MARTINEZ DE IRALA
  • L.H 5. A eta B  ASTEAZKEN- OSTIRAL16:35-17:25 MARTINEZ DE IRALA
  • L.H 6.A  ASTEAZKEN- OSTIRAL17:30-18:20 MARTINEZ DE IRALA
  • L.H 6. B eta C ASTEAZKEN- OSTIRAL 18:20-19:15 MARTINEZ DE IRALA
  •

Zalantzaren bat izan ezkero eskola kiroleko arduradunarekin harremanetan jarri zaitezkete ondorengo korreoan:

eskolakirola@sanmartinagirre.eus

EGUTEGIA 2021-22 IKASTURTEA

JANGELAKO MENUAK

Iradokizunak

Zalantzarik edo ekarpenik baduzu, egin klik hemen!