BEKAK 22-23

BEKAK 22-23 IKASTURTEA

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako 2022-23 ikasturteko deialdia zabalik dago. Informazio gehiago Hezkuntzako webgunean.

EPEA: uztailaren 18tik irailaren 30era eskolan edo online.

Beka eta diru-laguntzen zenbatekoak eta motak, eta ekonomia-baldintzak ikusteko klikatu hemen.

ARGAZKI ETA BIDEOAK

Klikatu irudian eta egindako ekintzen argazki eta bideoak ikusteko aukera izango duzu!

IKASTURTE HASIERA 22-23

Kaixooo!

Prest gaude  2022-2023  ikasturteari hasiera emateko. Irailaren 8an hasiko gara.

Hilaren 8tik 15era arte klaseak goizez izango dira ( 9:00etatik-13:00ak arte).

Lehenengo mailan hasiko diren ikasleei Haur Hezkuntzako eraikinean egingo zaie harrera eta ondoren irakasleek bideratuko dituzte Lehen Hezkuntzako eraikinera.

Bi urteko ikasleen kasuan irailak 12a izango da lehen eskola eguna eta irailean zehar egokitzapen prozesua egingo dute.

GOIZEZ GAUDEN BITARTEAN KONTUAN HARTZEKOAK:

Garraioa eta oinezbusa

Egun horietan bueltako eguerdiko autobusak eta oinezbusa ordu erdi beranduago iritsiko dira geltokietara (irteera ordua 13:00etan dela kontuan izanik).

Hezkuntza Departamentutik jaso dugun informazioaren arabera Lehen Hezkuntzako ikasleek autobusean musukoa erabili beharko dute.

Harrera zerbitzua

Harrera zerbitzuak soilik goizeko txanda eskainiko du: 07:30 - 09:00

Jangela

Zerbitzua hilaren 8an hasiko da.

Jangelan gelditzen diren ikasleen bila 14:00ak eta 14:30ak bitartean pasa beharko duzue Haur Hezkuntzako patiotik.

Zona de los archivos adjuntos

HAZI GAITEZEN ELKARREKIN SAN MARTIN AGIRRE HERRI ESKOLAN

LHko KANPO ESPAZIOA

TXIKIEN PATIOA

PSIKOMOTRIZITATEA

BERGARAKO AUZOAK UMEEN BEGIETATIK

Euskararen Eguna eta Urdinen urtebetetzea

BERDINTASUNA, GIZARTEAREN OSASUNA!

GAZTAINERRE 21-22

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAZ HARRO

Eskola komunitatea osatzen dugun irakasle, ikasle, familia, eta langile ez irakasleak,
EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAZ HARRO plataformari gure atxikimendua erakutsi nahi izan diogu.
Gora Euskal Eskola Publikoa!

EUSKAL ASTEA 20-21

ESKOLA JASANGARRIA, ZIURTAGIRIA

Aste honetan zehar jasoko dugu  ESKOLA JASANGARRIA ziurtagiria. Hemen duzue zuzeneko ekitaldia ordezkatzen duen bideoa

JARDUNALDI JARRAIA

JARDUNALDI JARRAIA!
Ohar honen bitartez jakinarazi nahi dizuegu ostegun hontan, ekainaren 10ean, goizeko jardunaldiarekin hasiko garela. Ordutegia 9:00etatik 13:00ak arte izango da.
Gogoratu autobusak eta Oinezbusa ordu erdi beranduago iritsiko direla geltokietara.
Jangelan gelditzen diren ikasleen bila 14:30etan pasa beharko duzue Haur Hezkuntzako patiotik.
Zaintza zerbitzua bakarrik goizeko txandan eskeiniko da.

ATERPEAREN MARGOKETA

liburuaren eguna 2021

BIZIPOZEKO ELKARTE BATZUK ESKOLAN

MARTXOAK 8, EMAKUMEEN EGUNA 2021

IÑAUTERIAK 2021

KLIKATU ARGAZKIAN ETA EZAGUTU GAITZAZU!

Euskal Astea 5. eguna: urdinen agurra

ESKOLA MOZORROTURIK. NOR DA NOR?

KONFINAMENDU GARAI HONETAN GURE BESARKADARIK BEROENA!

EGUTEGIA 2022-23 IKASTURTEA

ESKOLA KIROLA 2022-23

OHARRA

2022-2023 IKASTURTEKO ESKOLA KIROLA

Urriaren 3an hasiko da eta egun hauetan eskolako kortxoan jarriko da ordutegi eta taldekatzeen inguruko informazioa.

Zalantzaren bat izan ezkero eskola kiroleko arduradunarekin harremanetan jarri zaitezkete ondorengo korreoan:

eskolakirola@sanmartinagirre.eus

JANGELAKO MENUAK

Iradokizunak

Zalantzarik edo ekarpenik baduzu, egin klik hemen!